سپیده‌دمان

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام. امیدوارم که در پناه خدا، سلامت و موفق باشید.

مدت زمان نسبتا زیادی از آخرین فراخوان مشارکت می‌گذرد. یکی دو ماه اخیر، برای خیلی از دوستان ما در اینجا روزهایی پرمشغله بود؛ فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌ای که پیش از این وجود داشت به صورت گسترده‌تری پیگیری می‌شد، و زمینه‌های تازه‌ای نیز برای فعالیت نیز به وجود آمد. امیدوارم به زودی بتوانم مطالب کوتاهی در مورد این تلاش‌ها، که در زمینه‌هایی همچون آموزش محرومین، درمان، تهیه تغذیه مناسب و مسکن در جریان است، بنویسم.

و اما این فراخوان، دعوتی از شما است برای مشارکت در برنامه‌ای که قصد داریم پیش از عید برای عده‌ای از دانش‌آموزان و خانواده‌های محروم اجرا کنیم. قصد ما این است که برای حداقل 100 نفر از دانش‌آموزان محرومی که در مراکز آشنا تحت پوشش هستند، یا در مدارسی که رابطین آشنایی دارند تحصیل می‌کنند، کفش تهیه کنیم. به علاوه تهیه بسته‌های غذایی برای حداقل 50 خانواده را هم در برنامه داریم.

محدوده اجرای این برنامه شهرستان‌های شیراز و مرودشت است. تخمین هزینه برای تهیه کفش برای هر دانش‌آموز، 35000 تومان و در مورد بسته‌های غذایی برای هر خانواده، حداقل 80000 تومان است. بنابراین سرجمع به حداقل 7،5 میلیون تومان نیاز داریم. در صورتی که مبلغ مشارکت از این میزان بیشتر بود، می‌توانیم تعداد بیشتری را تحت پوشش طرح در آوریم.

برای شرکت در این برنامه، کمک‌های مالی خود را به حساب زیر واریز نمایید:


بانک مسکن
شماره حساب: ۴۱۰۰۰۱۰۹۶۷۸۴
شماره شبا: IR۶۱۰۱۴۰۰۴۰۰۰۰۴۱۰۰۰۱۰۹۶۷۸۴
به نام حسین صفرزاده
شماره کارت: 6280231420904095


برای مشارکت در این برنامه، حداکثر تا جمعه‌ی آینده، یعنی 22 اسفند فرصت دارید. اطلاع‌رسانی به خانواده و اقوام و دوستان را از یاد نبرید.


(لطفا برای این برنامه، واریز را فقط به همین حساب انجام دهید و از واریز به حساب‌های دیگری که ممکن است از من داشته باشید خودداری کنید.)


امیدوارم که به یاری خدا بتوانیم قدمی به ایجاد جامعه‌ای برادرانه و پر از عدل و داد نزدیک شویم. در پناه خدا باشید.

  • حسین صفرزاده

دانش‌آموزان محروم

فراخوان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی