سپیده‌دمان

سلام.

پیش از این، فراخوانی برای برنامه‌ی اهدای کتاب به مدارس محروم در «سپیده‌دمان» منتشر شده بود. ابتدای امسال، کتاب‌های خریداری و طبقه‌بندی شده در سال گذشته، به تعدادی از مدارس اهدا شد: به 10 مدرسه ابتدایی، 5 مدرسه راهنمایی و 4 دبیرستان. به علاوه تعدادی از کتاب‌ها هم به دو مرکز شبه‌خانواده و دو مرکز خیریه اهدا شدند. جمع کتاب‌های اهدایی، در حدود 5000 جلد کتاب بود.

فرآیند خرید کتاب و طبقه‌بندی در طول تابستان هم ادامه دارد و امیدواریم که بتوانیم با شروع سال تحصیلی کتابخانه‌ی تعداد زیادی از مدارس را به کتاب‌های خوب مجهز کنیم. اما این همت شما را می‌طلبد. متاسفانه در دور قبلی فراخوان هم کمک زیادی جمع‌آوری نشد، و هزینه‌ی خرید بیشتر کتاب‌ها را از منابع دیگری تأمین شد که ممکن است در آینده در دسترس نباشند.

پیشنهاد من این است که هر یک از ما مبلغ مشخصی در ماه را برای این برنامه در نظر بگیریم. دوست دارید در ماه چند کتاب به دانش‌آموزان محروم اهدا کنید؟ می‌توانید متوسط هرینه خرید یک کتاب را 3000 تومان در نظر بگیرید، و اگر مثلاً می‌خواهید هر ماه 5 کتاب به دست دانش‌آموزان محروم برسانید، ماهانه 15000 تومان به این برنامه کمک کنید. برای اطلاع از شیوه‌ی رساندن کمک‌های مالی به دست ما، بخش دوم از صفحه‌ی همیاری با ما را ببینید.

اگر احتیاج به یادآوری ماهانه دارید، فرم زیر را تکمیل کنید، من هر ماه یک email یادآوری برای شما خواهم فرستاد.

فرم درخواست یادآوری برای مشارکت ماهانه

اگر از اینترنت بانک استفاده می‌کنید، می‌توانید در حساب کاربری خود یک حواله منظم تعریف کنید تا خود سیستم مبلغ مورد نظرتان را ماهانه به حسابی که در صفحه‌ی مشارکت مالی معرفی کرده‌ام واریز کند. اگر حسابتان در بانکی به جز بانک مسکن است، باید یک «حواله منظم پایا» تعریف کنید، و شماره شبای حسابی که معرفی کرده‌ام را به عنوان حساب مقصد وارد کنید.

در پناه خدا باشید.

  • حسین صفرزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی