سپیده‌دمان

گزارشی در مورد برنامه تغذیه ماه رمضان

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ب.ظ

سلام. امیدوارم که در پناه خدا، سلامت و موفق باشید.

در ادامه گزارش مختصری در مورد برنامه تهیه مواد غذایی برای نیازمندان در ماه رمضان می‌آورم.

بودجه کل جمع‌آوری شده تا الان نزدیک به 16 میلیون تومان است. از این بودجه، نزدیک 5/5 میلیون تومان صرف توزیع بسته‌های مواد غذایی در بین خانواده‌های محروم شیراز و مرودشت شده، و به امید خدا 2 میلیون تومان هم صرف تهیه بسته‌های مواد غذایی برای تعدادی از خانواده‌های محروم داراب خواهد شد.

در مورد وعده‌های غذای گرم، طبق برآورد، هزینه‌ی هر پرس از یک غذای نسبتاً مقوی حدود 4000 تومان خواهد بود. قصد ما این است که غذای گرم را از طریق دو مرکز توزیع نماییم، یک مرکز DIC که با تعداد زیادی از افراد بی‌خانمان سر و کار دارد، و یک مرکز خیریه در یکی از مناطق پرآسیب شهر شیراز.

بودجه‌ی در نظر گرفته ابتدایی برای کل برنامه 20 میلیون تومان تعیین شده بود، یعنی هنوز 4 میلیون تومان دیگر برای رسیدن به این حد مورد نیاز است. از آنجا که تهیه غذای گرم به تدریج در طول ماه رمضان خواهد بود، هنوز هم فرصت برای مشارکت در این برنامه وجود دارد. در صورتی‌که کمک‌های رسیده از این حد هم بالاتر رفت، این امکان وجود دارد که تعداد روزهای توزیع غذا را زیادتر کرد، یا بسته‌های غذایی را به خانواده‌های نیازمند دیگری که می‌شناسیم رساند.

اگر قصد مشارکت در این برنامه را دارید، یا می‌خواهید دیگران را به مشارکت دعوت کنید، حداکثر تا 10 تیر ماه کمک‌ها را از طریق‌های گفته شده در این صفحه به دست ما برسانید. کمک‌هایی که بعد از این تاریخ به دست ما برسد ممکن است صرف نیازمندی‌های آتی شود.

امیدوارم که رمضان برای شما پر خیر و برکت باشد.

خدانگهدار.

***

پیامبراکرم(ص): همانا پروردگار شما را در طول عمرتان نسیم‌هایى است، پس خویشتن را در معرض آن قرار دهید، باشد که نفحه‌ای از آن نسیم‌ها به شما برسد و زان پس هرگز به شقاوت نیفتید.

  • حسین صفرزاده

تغذیه محرومین

گزارش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی