سپیده‌دمان

توضیحی در مورد برنامه اطعام ماه رمضان

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ
سلام. خسته نباشید. امیدوارم که در پناه خدا، سلامت و موفق باشید.

در مورد اقلام مواد غذایی که برای بسته‌های ماه رمضان در نظر داریم، توضیحی نوشته‌ام که می‌توانید آن را در این آدرس مطالعه نمایید.

یک نکته‌ی دیگر اینکه از زمان اعلام فراخوان تا کنون، در حدود 3 میلیون تومان برای مشارکت در این برنامه به دست ما رسیده است. این مبلغ، با بودجه‌ی مورد نظر، که 20 میلیون تومان است، فاصله‌ی زیادی دارد.

من تصور می‌کنم که برای خیلی از شما امکان تبلیغات مؤثرتر در مورد اهمیت چنین برنامه‌ای وجود دارد. دانش و آگاهی می‌تواند پایه‌ی چنین تبلیغاتی باشد. بنابراین، علاوه بر اینکه می‌توانید در مورد این برنامه، یا برنامه‌های مشابه، بیشتر با اطرافیانتان حرف بزنید، بهتر است به غنا بخشیدن به صحبت‌هایتان هم فکر کنید. پیشنهاد می‌کنم خودتان حتماً مطالب زیر را مطالعه کنید، و از اطلاعات این مطالب در صحبت با دیگران هم بهره ببرید:

- بحران گرسنگی(علت‌ها، پیامدها، و راهکارها)
- چند باور غلط درباره‌ی فقر (بخش اول)
- فقر در بستر زندگی (مروری بر حوزه‌های مهم نمود فقر)

طبیعتاً اصراری نیست که همه‌ی افرادی که در این فرآیند به مسئله‌ی تغذیه‌ی محرومین علاقه‌مند می‌شوند در برنامه‌ی ما مشارکت کنند. اگر بتوانید نزدیکانتان را ترغیب کنید تا خودشان اجرای برنامه‌ای را شروع کنند یا در برنامه‌ای مشابه شرکت کنند، باز هم به هدفی که می‌خواستیم نزدیک شده‌ایم. در صورتی‌که قصد اجرای برنامه‌ای را داشتید، خوشحال می‌شوم که در حد وسع، اطلاعات و تجاربی را در اختیارتان بگذارم.

به امید رسیدن به جامعه‌ای پر از عدل و برادری.

در پناه خدا باشید.

  • حسین صفرزاده

تغذیه محرومین

گزارش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی