سپیده‌دمان

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

دوستان سلام. امیدوارم که در پناه خدا، سلامت و موفق باشید.

فصل سرما فرا رسیده است و محرومین در این فصل نیازمندی‌های ویژه‌ای دارند. به امید خدا سعی می‌کنم در یک مطلب جداگانه در مورد این نیازمندی‌ها بنویسم و بعضی راه‌ها برای برآورده کردن آنها را هم پیشنهاد دهم. اما این مطلب، دعوتی است از شما برای تهیه لباس گرم برای دانش‌آموزان نیازمند.

ان شاء الله قصد داریم برای نزدیک به 400 نفر از دانش‌آموزان 4 یا 5 مدرسه در شهرستان‌های شیراز و مرودشت لباس گرم تهیه کنیم. بیشتر این دانش‌آموزان در مقطع دبستان هستند. برآورد هزینه‌ی تهیه پوشاک شامل بلوز بافتنی، شلوار گرم و جوراب و دستکش، برای هر نفر حدود 30000 تومان است. بنابراین برای این طرح مجموعاً به 12 میلیون تومان احتیاج داریم. طبیعتاً اگر مبلغ جمع‌آوری شده بیش از این مقدار بود، دانش‌آموزان بیشتری از مدارس دیگر را نیز در طرح شرکت می‌دهیم.

برای مشارکت در این برنامه، مبلغ مورد نظرتان را حداکثر تا پایان آبان ماه، به حساب من که مربوط به امور خیریه است واریز نمایید. اطلاعات حساب در ادامه آمده است.

به امید همراهی در مسیر عدالت و برادری. در پناه خدا باشید.

***

اطلاعات حساب:

مهلت مشارکت در این برنامه به پایان رسیده است. گزارش اجرای طرح را در این آدرس ببینید.

  • حسین صفرزاده

یکی از دوستان من نسخه‌ای تصویری برای این فراخوان تهیه کرده است:


  • حسین صفرزاده

دوستان سلام. امیدوارم که در پناه خدا، سلامت و موفق باشید.

ابتدا، از بابت تاخیر در ارائه این گزارش معذرت می‌خواهم، و از همه‌ی دوستانی که در اطلاع‌رسانی و جذب کمک همکاری کردند تشکر می‌کنم.

میزان کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده برای شروع به کار مرکز «پردیس فرزندان آفتاب»، نزدیک به 15،400،000 تومان گردید. این مبلغ، از مبلغ مورد انتظار کمتر بود، اما شکر خدا وسایل اهدا شده به مرکز، این کمبود را جبران کرد. ان شاء الله دوستان ما در یک دوره آزمایشی از فردا کار خود را در این مرکز شروع می‌کنند.

هزینه‌های لازم برای اداره چنین مرکزی، نسبتاً بالاست و همکاری مستمر شما را طلب می‌کند. به زودی، در مورد فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده توضیحاتی را در اختیار شما خواهم گذاشت، تا در صورت تمایل بتوانید بخشی از این هزینه‌ها را تقبل کنید یا مشارکت در این کار را به دیگران توصیه نمایید.

از همکاری شما متشکرم. خدانگهدار.


  • حسین صفرزاده

فراخوان شرکت در دوره سوم طرح «درخت زندگی»

دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ق.ظ
سلام.

دوستان من، در کانون دستان مهر علی(ع)، فراخوان زیر را برای شرکت در دوره سوم طرح «درخت زندگی» اعلام کرده‌اند. هدف طرح «درخت زندگی»، تحت پوشش قرار دادن بیماران نیازمندی است که احتیاج به کمک‌های مستمر یا کلان دارند. فراخوان را مطالعه کنید و به افراد دیگر نیز در این مورد اطلاع دهید.

دریافت متن فراخوان

از این فراخوان یک اینفوگراف هم تهیه شده است که آن را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.
  • حسین صفرزاده