سپیده‌دمان

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام.

در ابتدا باید از تأخیری که در ارائه این گزارش به وجود آمد معذرت‌خواهی کنم.

همان طوری که در توضیح طرح گفته شده بود، برای اجرای این طرح در حد مورد انتظار، به 12 میلیون تومان احتیاج داشتیم. شکر خدا میزان مشارکت‌های جمع‌آوری شده بیش از این مقدار و در حدود 16 میلیون تومان بود. به علاوه، هزینه‌ی تهیه پوشاک برای هر نفر هم کمتر از 30هزار تومانی که پیش‌بینی شده بود شد. به این ترتیب توانستیم دانش‌آموزان بیشتری را در این طرح شرکت دهیم. تعداد این دانش‌آموزان حدود 600 نفر بود که از 8 مدرسه ابتدایی، 2 مدرسه راهنمایی و یک مرکز خیریه انتخاب شدند.

البته در این دوره به یک مشکل هم برخوردیم: بخشی از مشارکت‌ها بعد از زمان مقرر به دست ما رسید، که این موضوع سبب تاخیر در اجرای برنامه شد. پوشاک 400 نفری که از ابتدا در برنامه در نظر گرفته شده بودند طبق برنامه به دستشان رسید؛ اما در مورد 200 نفر باقی‌مانده هنوز توزیع انجام نشده است. البته پوشاک مربوط به این گروه هم خریداری شده و ان شاء الله در هفته‌ی آینده به دستشان خواهد رسید. برای برنامه‌های آتی، اگر تلاش کنید که مشارکت‌ها در زمان تعیین شده به دست ما برسد، می‌توان از مشکلاتی از این دست اجتناب کرد.

بعضی از دوستان گفته بودند که emailشان را مرتب چک نمی‌کنند و به همین دلیل به موقع از فراخوان‌ها مطلع نمی‌شوند. برای حل این مشکل، می‌توانید صفحه‌ی اشتراک در خبرنامه را از نوار بالای سایت انتخاب کنید، و پس از انتخاب لینک فرم ثبت نام در خبرنامه، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. به این ترتیب من فرخوان‌های جدید را از طریق پیامک به شما اطلاع می‌دهم.

امیدوارم که در پناه خدا، سلامت و سربلند باشید.

خدانگهدار.


  • حسین صفرزاده

گزارش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی