سپیده‌دمان

تأمین مواد غذایی نیازمندان در ماه رمضان

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام. امیدوارم که در پناه خدا، سلامت و موفق باشید.

ماه رمضان حدود دو هفته‌ی دیگر آغاز می‌شود. اهمیت ویژه‌ی یاری رساندن به دیگران در این ماه بر کسی پوشیده نیست. از همین رو، به همراهی جمعی از دوستان، قصد داریم برنامه‌ای را با هدف تأمین مواد غذایی برای عده‌ای از نیازمندان اجرا کنیم.

قصد ما این است که این برنامه را برای اقشار مختلف افراد نیازمند به دو شکل برگزار کنیم. شکل اول اجرای طرح، ارائه‌ی بسته‌های مواد غذایی به خانواده‌های نیازمند از طریق چند خیریه‌ی آشنا و مورد اعتماد است. شکل دیگر اجرا، تأمین وعده‌های غذایی آماده برای افراد بی‌خانمان و عده‌ای از افراد با نیازمندی شدید است. محدوده‌ی اجرای برنامه، شهر شیراز و چند شهر دیگر استان فارس از جمله مرودشت و داراب است.

هم در مورد بسته‌های غذایی، و هم در مورد غذای پخته، تلاش خواهیم کرد که از موادی استفاده کنیم که به ازای هزینه‌ای معقول بیشترین فایده و اثر را برای افراد داشته باشد.

تخمین ابتدایی هزینه بسته‌های مواد غذایی، برای هر نفر 25 هزار تومان است. به عبارتی، اگر قصد داشته باشیم به 100 خانواده‌ی 4 نفره بسته‌ی مواد غذایی اختصاص دهیم، به 10 میلیون تومان بودجه احتیاج داریم.

برای غذای پخته شده، تخمین ابتدایی 5000 تومان به ازای هر نفر در هر وعده‌ی غذایی است. یعنی اگر بخواهیم 10 روز به 200 نفر یک وعده‌ی غذایی بدهیم، احتیاج به 10 میلیون تومان خواهیم داشت.

با این حساب، هزینه‌ی مورد نیاز برای این برنامه 20 میلیون تومان است. تأمین این مبلغ، از طریق همراهی شما و دوستان و آشنایان، کار دشواری نیست؛ و البته هر چه میزان کمک‌های رسیده بیشتر باشد، به خانواده‌ها و افراد بیشتری می‌توان یاری رساند.

در صورتی که می‌خواهید در این برنامه مشارکت کنید، می‌توانید از روش‌های ذکر شده در این صفحه استفاده کنید. تمام مبالغی که تا پایان دوره این فراخوان (22 خرداد) به دست ما می‌رسد، صرف این برنامه می‌شود.

فراموش نکنید که در مورد این برنامه با افرادی که ممکن است به شرکت در آن تمایل داشته باشند صحبت کنید.


از آنجا که برای اجرای این طرح احتیاج به فرصت کافی داریم، لطفا کمک‌های خودتان را حداکثر تا روز جمعه، 22 خرداد ماه، به دست ما برسانید.

در پناه خدا باشید.

***
پیامبر اکرم(ص): خداوند در روز قیامت به مردم آبادی‌ای که در آن کسی شب را گرسنه به روز رسانده، نگاه نمی‌کند.

-----------------------------------------
در رابطه با موضوع این طرح، مطالب زیر را مطالعه کنید:
  • حسین صفرزاده

تغذیه محرومین

فراخوان

نظرات  (۲)

با سلام و خسته نباشید.
برای این طرح ماه مبارک رمضان کمک ها رو به این شماره کارت بریزیم؟
6280231420904095
پاسخ:
سلام.

بله، همین شماره کارت درست است.
راه دیگر  استفاده از این درگاه پرداخت الکترونیک است: sepidehdaman.2nate.com

خدانگهدار.
  • مصطفی فخاری
  • خدا قوت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی