سپیده‌دمان

گزارش برنامه خرید مواد غذایی و پوشاک پیش از عید

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ق.ظ

دوستان سلام. امیدوارم که خوب و سلامت باشید.

پیش از عید نوروز، فراخوانی برای مشارکت در برنامه تهیه مواد غذایی و پوشاک برای خانواده‌های نیازمند منتشر کردیم. متأسفانه، به دلیل مشغله‌هایی، ارائه گزارش این برنامه تا امروز به تأخیر افتاد.

در این برنامه نزدیک به 120 خانواده (که می‌توانید تعداد متوسط اعضایشان را 4 یا 5 نفر در نظر بگیرید) بسته‌های مواد غذایی دریافت کردند. هزینه کل صرف شده برای تهیه مواد غذایی 105,000,000 ریال بود. این خانواده‌ها از طرف یک مدرسه، یک مرکز خیریه، یک مرکز خدمات اجتماعی، و یکی از دوستانمان در یکی از روستاهای اطراف شیراز معرفی شده بودند. به علاوه، تعدادی از خانواده‌هایی که خودمان از قبل تحت حمایت داشتیم نیز در این برنامه در نظر گرفته شدند.

به علاوه، برای کودکانی (از پیش‌دبستانی تا پایان دبستان) که از طریق همین مراکز معرفی شده بودند، نزدیک به 200 جفت کفش تهیه شد. هزینه تهیه این کفش‌ها نزدیک به 60,000,000 ریال بود.

شکر خدا، مبلغ مشارکت دوستانی که تمایل به همراهی در این برنامه را داشتند، نزدیک به هزینه‌های طرح بود، یعنی چیزی نزدیک به 160,000,000 ریال. امیدواریم که بتوانیم همراهی شما را در برنامه‌های آتی داشته باشیم.

در پناه خدا باشید.

  • حسین صفرزاده

دانش‌آموزان محروم

گزارش

نظرات  (۱)

تشکر از.زحمات شما
خداقوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی